Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Producenci
Kontakt
GIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy SięGIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy SięGIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy SięGIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy SięGIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy SięGIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy SięGIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy Się
GIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy Się
GIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy Się
GIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy Się
GIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy Się
GIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy Się
GIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy Się
GIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy Się

GIERKI MAŁŻEŃSKIE - Znamy Się

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 12,00 zł.

Numer katalogowy: 227131

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Waga: 1,20 kg

Cena: 120,00 zł. / szt.

Niedostępny

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 120 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Klipy filmowe (1)
  • Recenzje produktu (0)
  • Historia zakupów (5)
Jak dobrze znasz swoją drugą połowę?
Wiesz co ceni i kogo lubi tak naprawdę?
Potrafisz przewidzieć, jak się zachowa w rozmaitych sytuacjach?

Znamy się to przenikliwa gra planszowa, dzięki której okaże się, co rzeczywiście wiecie o sobie nawzajem! Czekają na Was setki rozmaitych pytań i testów, które zbliżą Was do siebie jeszcze bardziej! Grajcie w duecie albo zaproście do zabawy zaprzyjaźnione pary!

 
Uwaga! Gra wymaga szczerości!

Gra dla dorosłych
 
Znamy się to doskonała forma sprawdzenia swojego partnera - poznanie jego przyzwyczajeń, skojarzeń i ukrytych pragnień. Odkrywanie małych sekretów można przeprowadzać we dwoje, jaki i w towarzystwie.

Gra posiada dwustronną planszę, z dwoma wariantami rozgrywki, uzależnionymi od liczby uczestników. Pytania i zadania z czterech kategorii dotyczą sytuacji znanych z codziennego życia, ale twórcy gry zadbali także o odniesienia do sekretnych sfer życia.

Podstawowym celem gry jest dotarcie na metę w jak najkrótszym czasie i zebranie jak największej ilości żetonów Kupidyna. Dzięki nim można wykupić u partnera konkretne zachcianki - drapanie po plecach, kufel zimnego piwa czy zakupy. Jest o co walczyć!

Ilustracje Andrzeja Mleczki
 
Gra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię.

Wykonaj poprawnie zadanie

Prawdziwego uroku całej grze nadają niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem.

Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie elementy gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewnością nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie.
 
Jak grać?

Gracze wybierają rodzaj planszy zależnie od liczby uczestników. Ustawiają swoje pionki i rozkładają karty z czterech kategorii blisko planszy. Kobiety stawiają swoje pionki na polach różowych, mężczyźni - na niebieskich.

Uwaga! Pary nie mogą siedzieć obok siebie!

Zakręcenie butelką wskazuje rodzaj zadania, do którego muszą przystąpić partnerzy. Poprawne wykonanie zadania pozwala przesunąć pionek osoby kręcącej butelką do przodu. Jeśli się nie uda - pionek pozostaje w tym samym miejscu.

Istnieją cztery rodzaje konkurencji:

 Znamy się - uczestnik czyta pytanie - obie osoby w parze muszą zapisać swoje odpowiedzi na suchościeralych tabliczkach; jeśli będą zgodne - konkurencja jest zaliczona
Skojarzenia - gracz odkrywa kartę, a gracze z pary wypisują maksymalnie po 6 skojarzeń z rysunkiem - jeśli przynajmniej dwa z nich są zgodne konkurencja jest zaliczona
Co wybierasz - gracz czyta pytanie z wariantami wyboru odpowiedzi, a para zapisuje wybrane odpowiedzi; jeśli są zgodne - konkurencja jest zaliczona
Psychotest - gracz czyta pytanie, a para udziela odpowiedzi w czasie mierzonym przez klepsydrę, zgodne odpowiedzi zaliczają konkurencję

Podstawowe informacje
Liczba graczy:    2 - 8 osób
Wiek:    od 18 lat
Czas gry:    ok. 60 minut
Wydawca:    MDR
Ilustrator:    Andrzej Mleczko
Wydanie:    polskie
Instrukcja:    polska

Zawartość pudełka:
instrukcja
plansza dwustronna
8 pionków
55 kart Znamy się
55 kart Psychotest
55 kart Skojarzenia
55 kart Co wybierasz
60 żetonów Kupidyn
tabliczka z butelką
1 klepsydra
2 tabliczki do rysowania
2 flamastry suchościeralne
ściereczka
48 list z zachciankami
Video zasady i recenzja gry

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 100 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.


Klient: Ra...aj, data zakupu 05-06-2015 13:59

Klient: Ad...uc, data zakupu 01-02-2015 11:23

Klient: Ma...la, data zakupu 13-01-2015 09:49

Klient: Mi...ki, data zakupu 30-01-2014 13:30

Klient: Ma...lt, data zakupu 08-01-2014 13:27

Pozostałe produkty z kategorii
DOBBLE 1 2 3

DOBBLE 1 2 3

49,90 zł. / szt.
ŁAMACZ LODÓW 6 - 12

ŁAMACZ LODÓW 6 - 12

36,90 zł. / szt.
ROZMOWY O NAS Związek i Relacja
szt. Do koszyka
EGO Trefl

EGO Trefl

75,00 zł. / szt.
5 SEKUND Trefl

5 SEKUND Trefl

75,00 zł. / szt.
KALAMBURY Alexander

KALAMBURY Alexander

43,00 zł. / szt.
szt. Do koszyka
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu