Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Kontakt

  • Morion
    Al. Reymonta 12 lok 9
    01-842 Warszawa
    NIP: 522-190-19-80

  • E-mail:sklep@moriongames.pl
  • Telefon737-169-554 w godzinach pracy
  • Godziny działania sklepuPon-Pt 11-19; sobota 10-14

Wysyłka + koszt dostawy



Wysyłka

1. Poczta Polska - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 25 kg.
2. Kurierem
3. InPost Paczkomaty
4. Paczka w Ruchu

Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Przesyłki są wysyłane w ciągu 1 - 2 dni roboczych.


Przy zakupach powyżej 600 zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający.

 
W każdej chwili można śledzić przesyłkę wysłaną POCZTĄ POLSKĄ pod adresem http://sledzenie.poczta-polska.pl/ wpisując numer przesyłki.

 
Natomiast wysłaną kurierem w zależności od Firmy Kurierskiej w większości przypadków wysyłamy firma DPD, K_EX
Śledzenie przesyłek www.dpd.com.pl/
Śledzenie przesyłek  k-ex.pl/

Śledzenie przesyłek Paczkomaty InPost    http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

Koszt dostawy
  1. Paczka Ekonomiczna                                    od   16,50 zł
  2. Paczka Ekonomiczna Pobraniowa                od    21,00 zł
  3. Paczka Priorytetowa                                      od     18,00 zł
  4. Paczka Priorytetowa Pobraniowa                  od     22.50 zł
  5. Kurier do 10 kg                                                       18,00 zł
  6. Kurier 10 - 30 kg                                                     24,00 zł
  7. Kurier za pobraniem  do 30 kg                                24.00 zł
  8. InPost Paczkomaty                                                 10.00 zł
  9. ​InPost Paczkomaty za pobraniem                          14.00 zł      
  10. Paczka w Ruchu                                                       8,00 zł
  11. Poczta Polska odbiór w punkcie                             18 zł
  12. Odbiór Osobisty                                                        0,00 zł    
     
 
Zwroty
Zakupione towary są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bądź rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu