Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Kontakt

  • Morion
    Al. Reymonta 12 lok 9
    01-842 Warszawa
    NIP: 522-190-19-80
  • E-mail:sklep@moriongames.pl
  • Telefon22 424-10-62
    22 423-91-20
  • Godziny działania sklepuPon-Pt 11-19; sobota 10-14

Wysyłka + koszt dostawy



Wysyłka

1. Poczta Polska - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 25 kg.
2. Kurierem
3. InPost Paczkomaty

Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Przesyłki są wysyłane w ciągu 1 - 2 dni roboczych.


Przy zakupach powyżej 600 zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający.

 
W każdej chwili można śledzić przesyłkę wysłaną POCZTĄ POLSKĄ pod adresem http://sledzenie.poczta-polska.pl/ wpisując numer przesyłki.

 
Natomiast wysłaną kurierem w zależności od Firmy Kurierskiej w większości przypadków wysyłamy firma DPD, K_EX
Śledzenie przesyłek www.dpd.com.pl/
Śledzenie przesyłek  k-ex.pl/
Śledzenie przesyłek Paczkomaty InPost    http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

Koszt dostawy
  1. Paczka 48                                                      od   16,00 zł
  2. Paczka 48 Pobraniowa                                  od    20,00 zł
  3. Paczka 24                                                      od     17,0 zł
  4. Paczka 24 Pobraniowa                                  od     21.00 zł
  5. Kurier do 10 kg                                                   18,00 zł
  6. Kurier 10 - 30 kg                                                 24,00 zł
  7. Kurier za pobraniem  do 30 kg                            24.00 zł
  8. InPost Paczkomaty                                             10.00 zł
  9. ​InPost Paczkomaty za pobraniem                       14.00 zł      
  10. List polecony ekonomiczny                                   9.00 zł
  11. List Polecony priorytetowy                                    10.00 zł    
  12. Paczka w Ruchu                                                    7,00 zł 
  13. Odbiór Osobisty                                                     0,00 zł    
     
 
Zwroty
Zakupione towary są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bądź rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl