Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Producenci
Kontakt
WARHAMMER RPG 4.0 Archiwa Imperium T1

WARHAMMER RPG 4.0 Archiwa Imperium T1

Średnia ocena (3/5):
Średnia ocena 3/5
(głosów 1)

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 10,00 zł.

Numer katalogowy: 320411

Stan magazynowy:

Kod EAN: 9788382320411

Waga: 0,60 kg

Cena: 139,90 zł. / szt.

Cena katalogowa: 160,00 zł.

Oszczędzasz: 20,10 zł.

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 140 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (1)
WARHAMMER RPG 4.0 Archiwa Imperium T1

Pierwszy tom zawiera informacje o elfach, krasnoludach i niziołkach, których obecność ubogaca (lub doprowadza do szewskiej pasji) świat Warhammer Fantasy Roleplay. Ponadto suplement zawiera informacje o nowych lokalizacjach, profesjach i postaciach niezależnych. Archiwa Imperium – Tom I to zbiór wiedzy, który znajdzie zastosowanie w niemal każdej przygodzie Warhammer Fantasy Roleplay.
Archiwa Imperium – Tom I to między innymi:

Karak Azgaraz: Ta krasnoludzka twierdza znajduje się na samym skraju Imperium w górach rozciągających się za Ubersreik. Choć Karak Azgaraz najlepsze dni ma już za sobą, wciąż jest idealnym miejscem do eksploracji.
Krasnoludy Imperialne: Za swój prawdziwy dom uważają Karak, a mimo to wielu z nich całe życie spędziło w Imperium i nigdy nie postawiło stopy na ziemiach przodków.
Klany Niziołków: Poznaj klany i rodziny niziołków żyjących w Imperium: Skelsfider, Thorncobble, Rumster, Lowhaven i wiele innych. Każda z nich odznacza się własnymi zwyczajami i tradycjami.
Przewodnik po Wielkim Hrabstwie Krainy Zgromadzenia: Odwiedź Krainę Zgromadzenia, poznaj jej mieszkańców i wybierz się na wycieczkę po tej urodzajnej prowincji, jej farmach, wioskach, rzekach i lasach. 
Laurelorn: Zanurz się w politykę, tradycję i zagrożenia będące nieodłączną częścią tej starożytnej kolonii elfów. Las Laurelorn położony jest pomiędzy Nordlandem a Jałową Krainą i jako jedna z nielicznych  enklaw elfów przetrwał do czasów współczesnych.
W przypadku zwrotu fizycznego podręcznika, po przesłaniu pliku PDF, zwrot zapłaty zostanie pomniejszony o kwotę 80 zł.

DANE TECHNICZNE:

Stron: 95
Oprawa: Twarda
Format: 22,2 x 27,7 cm
Ocena produktu: Ocena produktu 3/5 Data napisania recenzji:

Karak Azgal - dodatek z opisem lokacji i "przygodą". Pierwsze dwa rozdziały opisują: Martwe Wrota - miasto u podnóża właściwej twierdzy krasnoludów, zamieszkałe przez awanturników, poszukiwaczy skarbów, łotrów, i innych typów którzy próbują się wzbogacić oraz Fortece Skalfa - czyli miasto krasnoludów, jego historię, gildie, i wpływowe osoby. Następne rozdziały to tabele spotkań losowych, tabele losowych łupów i skarbów; trochę jakbym podręcznik mistrza podziemi w D&D.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 100 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.


Pozostałe produkty z kategorii
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu