Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Kontakt

  • Morion
    Al. Reymonta 12 lok 9
    01-842 Warszawa
    NIP: 522-190-19-80
  • E-mail:sklep@moriongames.pl
  • Telefon737-169-554 w godzinach pracy
  • Godziny działania sklepuPon-Pt 11-19; sobota 10-14
ŚWIAT DYSKU - Sekary                                    ŚWIAT DYSKU - Sekary                                    ŚWIAT DYSKU - Sekary
ŚWIAT DYSKU - Sekary                                    ŚWIAT DYSKU - Sekary                                    ŚWIAT DYSKU - Sekary

ŚWIAT DYSKU - Sekary

ŚWIAT DYSKU - Sekary
Średnia ocena (4/5):
Średnia ocena 4/5
(głosów 1)

Koszt wysyłki: od 8,00 zł. Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Paczka Priorytetowa (Polska) - 18,00 zł.
Paczka Ekonomiczna (Polska) - 16,00 zł.
Przesyłka Listowa Ekonomiczna - 15,60 zł.
InPost Paczkomaty24 - 10,00 zł.
Kurier - 18,00 zł.
Odbiór osobisty - 0,00 zł.
Paczka w RUCHU - 8,00 zł.

Numer katalogowy: 508115

Stan magazynowy:

Cena: 139,90 zł.

Cena katalogowa: 149,90 zł.

Oszczędzasz: 10,00 zł.

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 140 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (1)
Sekary zostały wynalezione przez Roberta Dearhearta, jako pierwszy system tele-komunikacji. Wykorzystując złożoną technologię semaforową, operatorzy Sekarów przekazywali wiadomości przy użyciu szeregu lamp migawkowych, ustawionych na wysokich wieżach. Wiadomości były wypatrywane przez teleskop ustawiony na kolejnej wieży, oddalonej o ok. 20 mil. Wynalazca założył wówczas Kompanię Semaforową Wielki Pień, która rozbudowała sieć wież na całych Równinach Sto, aż do Ramtopów oraz przez Nienazwany Kontynent aż do Genui.

Kompania Dearhearta została przejęta przez koncern biznesowy finansisty Reachera Gilta, którego bezlitosna polityka sprawiła, że Sekary stały się główną metodą przekazywania wiadomości w znacznej części Dysku. Stary system pocztowy, zarządzany przez Urząd Pocztowy Ankh-Morpork, szybko został zapominany.

Teraz jednak, mianowany przez Lorda Vetinariego nowy Poczmistrz Urzędu Pocztowego, niejaki Moist von Lipwig, zapowiedział odwet. Rzucone Kompani Wielkiego Pnia wyzwanie rozpoczyna wyścig przez kontynent. Komu pierwszemu uda się dostarczyć wiadomość z Ankh-Morpork do Genui – Poczmistrzowi, czy Sekarom?


„Świat Dysku: Sekary” to trzecia po „Świat Dysku: Ankh-Morpork” i „Świat Dysku: Wiedźmy” gra planszowa z fantastycznego uniwersum Świata Dysku.

W grze wcielacie się w role operatorów wież sekarowych – optycznych telegrafów, używających skomplikowanego systemu lamp i migawek do przekazywania liter. Zadaniem operatora jest jak najszybsze przesłanie słownej wiadomości – swojej wiadomości! Zatem słowa jak najszybsze możecie zamienić na byle przed innymi i wyciągnąć z tego właściwe wnioski… Chyba, że do wyścigu włączy się niejaki Moist von Lipwig i kierowany przez niego Urząd Pocztowy Ankh-Morpork – wtedy trzeba będzie przyjąć czasowe zawieszenie broni, by wspólnie dopiec zacofanym pocztowcom!
Świat Dysku: Sekary to szybka i pełna interakcji gra planszowa, w której pokażecie mistrzom słownych układanek, że do pracy w telegrafie Świata Dysku bardziej użyteczne są twarde łokcie, niż znajomość alfabetu.

Gra zawiera 3 warianty rozgrywki: rywalizacyjny, kooperacyjny oraz dla dzieci!

Zawartość pudełka
  • instrukcja,
  • 1 kartonowa plansza,
  • 16 drewnianych bloczków Lamp,
  • 1 karta naklejek na bloczki Lamp,
  • 36 kart Wiadomości,
  • 12 kart Protokołu Naprawy,
  • 8 kart Zgłoszenia Zdarzenia,
  • 8 kart Logu Operatora,
  • 48 Żakardów,
  • 4 drewniane Pionki Graczy,
  • 1 Znacznik Krasnoluda Głębinowego,
  • 24 drewniane Znaczniki Przekazu,
  • 12 drewnianych Pionków Wież Sekarowych,
  • 1 drewniany Pionek Poczmistrza Urzędu Pocztowego,
  • 1 karta Alfabetu Sekarowego,
  • 1 klepsydra,
  • 1 worek na Żakardy.
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 1 - 4 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 20 minut
Autor recenzji: Arkadiusz Ocena produktu: Ocena produktu 4/5 Data napisania recenzji: 16-02-2017
Jedna z niewielu gier z opcjonalną rozgrywką kooperacyjną i rywalizacyjną. Obie wykonane w zupełnie inny sposób (de facto dwie różne gry) choć na pierwszy rzut oka opcja rywalizacyjna zdaje się być po prostu okrojoną wersją pełnej, kooperacyjnej gry. Świetne użycie prostej gry logicznej jako podstawy do zbudowania na niej gry planszowej. Gra zadziwiająco dobrze oddaje klimat książki a instrukcja ma tyle "smaczków", że aż chce się ją przeczytać jeszcze raz. Dobra, godna polecenia gra - zwłaszcza dla fanów Terrego. Gra znacznie lepsza od Wiedźm, jednak wciąż nie tak dobra jak Ankh-Morpork.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 100 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl