Godziny działania sklepuPon-Pt 11-19; sobota 10-14
KRAINA SNÓW
Czas wysyłki:24 godziny
Koszt wysyłki:od 12,00 zł. Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:InPost Paczkomaty24 - 13,00 zł.Kurier - 16,00 zł.ORLEN Paczka (odbiór w automacie paczkowym, na stacji benzynowej Orlen, w punkcie partnerskim, w kiosku Ruchu) - 13,00 zł.Pocztex 2.0 - 18,00 zł.Poczta Polska Odbiór w punkcie - 12,00 zł.Odbiór osobisty - 0,00 zł.Kurier InPost - 20,00 zł.
Numer katalogowy:922040
Stan magazynowy:
Stan produktu:Nowy
Waga:2,00 kg
Kupując ten produkt otrzymasz od nas 109 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
W grze Kraina Snów jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pięknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik!
Na czym to polega?
Rozgrywka w Krainę Snów trwa tyle rund, ilu graczy uczestniczy w grze. Każda runda składa się z 2 faz: nocy i dnia. Każdej nocy jeden z graczy jest śniącym i próbuje odgadnąć elementy występujące w jego śnie na podstawie podpowiedzi pozostałych. Każdego dnia wróżki i śniący otrzymują punkty za każdy element, który śniącemu udało się poprawnie odgadnąć, a śniący, jeśli zapamiętał odgadnięte hasła i opowiedział swój sen, otrzymuje także dodatkowe punkty.
Gdy opowiadacie swoje sny, nie wahajcie się dodać im dramatyzmu. Niech Wasze odpowiedzi zainspirują Was do snucia zabawnej, szalonej, groteskowej opowieści…
W moim śnie widziałam PSA, który walczył z WAMPIREM o HAMBURGERA, zaś w tle KOGUT grał na BĘBNACH.
Gracze będący diablikami próbują zmylić śniącego wypowiadając hasła niepasujące do ilustracji na karcie, lub wręcz celowo kierując jego sny w podobnym, ale mylnym kierunku. Samolot wszak łatwo może się stać śmigłowcem, bo gdy dobre duszki wypowiedziały słowa "lata", "maszyna" i "pilot" to wystarczy tylko dobrze dobrać czwarte słowo, na przykład "wirnik", by sen śniącego odpłynął w zupełnie innym kierunku.
Gdy wśród graczy zdarzy się chochlik, to będzie on miał za zadanie sprawić by snów, które śniący odgadł, było tyle samo ile tych przez niego zapomnianych, za co otrzyma punkty - tym więcej im obie wartości będą sobie bliższe.
Gra się kończy, gdy każdy z graczy wcieli się raz w śniącego. Każdy z graczy sumuje swoje punkty, pamiętając, aby odjąć po 1 punkcie za każdą karną kartę, którą ma przed sobą. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą.
Kraina Snów to prosta, urocza i marzycielska gra towarzyska dla od 4 do 10 graczy.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 4 - 10 osób
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 40 minut
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Chris Darsaklis
Pasujące koszulki: medusa (80x120) - 110 szt. oraz standard ccg (64x89)
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
11 kart duchów
(5 wróżek, 4 diabliki i 2 chochliki)
110 dwustronnych kart snów
(każda karta przedstawia 4 hasła)
94 żetony punktów
łóżko i wezgłowie
plansza
maska śniącego
klepsydra
instrukcja
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 100 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.