Godziny działania sklepuPon-Pt 11-19; sobota 10-14
PĘTLA
Dostępność:Dostępny
Czas wysyłki:24 godziny
Koszt wysyłki:od 12,00 zł. Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:InPost Paczkomaty24 - 13,00 zł.Kurier - 16,00 zł.Orlen Paczka - 13,00 zł.Pocztex 2.0 - 18,00 zł.Poczta Polska Odbiór w punkcie - 12,00 zł.Odbiór osobisty - 0,00 zł.Kurier InPost - 20,00 zł.
Numer katalogowy:400143
Stan magazynowy:
Kod EAN:5904305400143
Stan produktu:Nowy
Waga:2,00 kg
Kupując ten produkt otrzymasz od nas 160 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Pętla to zakręcona gra kooperacyjna, w której toczycie spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Wcielcie się w strażników czasu w jednym z czterech trybów rozgrywek, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie. Zdobywajcie potężne artefakty, powstrzymajcie wszechobecne duplikaty doktora i dokonajcie sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie możliwości zapewniane przez karty i mistrzowsko opanujcie zasady Pętli, poprzez łączenie ich efektów w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie czujni, ponieważ Dr nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom.
Waszym wspólnym celem jest pokonanie dra Fuksa. W naszej Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks naruszy wszechświat do tego stopnia, że to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, generując nowe duplikaty i wyrwy w czasoprzestrzeni. Gdy w jakiejś erze pojawi się za dużo wyrw, pojawia się tam wir... A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata. Mądrze wykorzystajcie potężne artefakty i powstrzymajcie machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!
Podstawowe informacje :
Wiek : 12 +
Ilość graczy : 1-4
czas gry : 60 min
Zawartość pudełka:
1 plansza czasoprzestrzeni
1 plansza kwatery głównej
1 model machiny dra Fuksa
5 drewnianych pionków agentów
100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny)
65 akrylowych kostek (30 czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich)
10 kafli sabotażu
3 kafle wiru
8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry)
38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki)
1 woreczek
1 broszura operacyjna
1 karta z zasadami gry solo
instrukcja
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 100 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.