Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Kontakt

  • Morion
    Al. Reymonta 12 lok 9
    01-842 Warszawa
    NIP: 522-190-19-80
  • E-mail:sklep@moriongames.pl
  • Telefon737-169-554 w godzinach pracy
  • Godziny działania sklepuPon-Pt 11-19; sobota 10-14
NEUROSHIMA HEX 3.0                                    NEUROSHIMA HEX 3.0                                    NEUROSHIMA HEX 3.0                                    NEUROSHIMA HEX 3.0                                    NEUROSHIMA HEX 3.0
NEUROSHIMA HEX 3.0                                    NEUROSHIMA HEX 3.0                                    NEUROSHIMA HEX 3.0                                    NEUROSHIMA HEX 3.0                                    NEUROSHIMA HEX 3.0

NEUROSHIMA HEX 3.0

NEUROSHIMA HEX 3.0
Średnia ocena (5/5):
Średnia ocena 5/5
(głosów 1)

Koszt wysyłki: od 8,00 zł. Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Paczka Priorytetowa (Polska) - 18,00 zł.
Paczka Ekonomiczna (Polska) - 16,50 zł.
InPost Paczkomaty24 - 10,00 zł.
Kurier - 18,00 zł.
Odbiór osobisty - 0,00 zł.
Paczka w RUCHU - 8,00 zł.

Numer katalogowy: 266459

Stan magazynowy:

Cena: 102,50 zł.

Cena katalogowa: 139,00 zł.

Oszczędzasz: 36,50 zł.

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 103 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Klipy filmowe (1)
  • Recenzje produktu (1)
NEUROSHIMA HEX 3.0

Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać – nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Nowa edycja niesie wiele zmian. Są to:

Ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracujący na co dzień nad okładkami książek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracujący z nami od wielu lat Piotr Foksowicz oraz Invlove.

Znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex wracają znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.

Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!

Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm).

Nowe ikony: ikony na żetonach uległy minimalnej zmianie – mają dodany kolor oraz są wyraźniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dotąd zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona „Bomby” na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego.

Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada nową instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych.

Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszająca losowość dociągu, nowa reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcją będą udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.

Karty referencyjne: do pudełka dodano cztery karty referencyjne – dla każdej z podstawowych armii w grze.

Zawartość pudełka:

    plansza
    140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
    instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi

Liczba graczy:     2 - 4 osoby
Wiek:     od 10 lat
Czas gry:     ok. 45 - 90 minut




 
Video recenzja i zasady gry Game Troll TV
Autor recenzji: Krzysztof Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji: 01-01-2018
Neuroshima Hex jest taktyczną grą planszową umieszczoną w postapokaliptycznym świecie znanym z moim zdaniem najlepszego polskiego systemu RPG – Neuroshimy. Gracze zaznajomieni z tym światem z pewnością odnajdą więcej zabawy, jednak nie jest to konieczne do rozgrywki w „Hexa”. Partia dwuosobowa trwa przeciętnie 20 – 40 minut, co wydaje się bardzo rozsądnym przedziałem czasowym. Gracze losują na zmianę po kilka żetonów (najczęściej 3), które umieszczają na planszy bądź zagrywają jako akcję. Może wydawać się, że oznacza to dużą losowość i tak rzeczywiście jest na gdy gracze są początkujący, jednak bardziej doświadczeni gracze wiedzą już jakie żetony mają dostępne i w jakiej ilości i co może ich spotkać ze strony przeciwnika i zaczyna się miejsce na kalkulowanie ryzyka. Oczywiście, jeśli przez pół gry losuje się ciągle niewłaściwe żetony to szansa na odrobienie strat jest marna. Jakość wykonania wersji 2.0 pozostawia niestety wiele do życzenia. Podczas gdy sama grafika jest dużo ładniejsza niż w wersji 1.0, duża plansza pozwala na grę nawet na 8 graczy, to pojawia się problem w postaci krzywo nadrukowanych żetonów. Jeśli ktoś gra danym zestawem po raz n-ty może już zapamiętać po krzywych obrazkach, który żeton to który. Mimo tej wady wydania (nota bene usuniętej w wydanej jakiś czas temu wersji 2.5) gra zasługuje na szczególną uwagę i miejsce w domowej kolekcji gier, nie tylko dlatego, że jest to jedyna polska gra w top100 na BoardGameGeek, ale także dlatego, że po rozegraniu ok. 200 gier dalej mi się nie znudziła, ponieważ liczba możliwych kombinacji sprawia, że każda rozgrywka jest unikalna.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 100 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl