Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Kontakt

  • Morion
    Al. Reymonta 12 lok 9
    01-842 Warszawa
    NIP: 522-190-19-80

  • E-mail:sklep@moriongames.pl
  • Telefon737-169-554 w godzinach pracy
  • Godziny działania sklepuPon-Pt 11-19; sobota 10-14
ENCLAVE Zakon Krańca  Świata                                     ENCLAVE Zakon Krańca  Świata                                     ENCLAVE Zakon Krańca  Świata
ENCLAVE Zakon Krańca  Świata                                     ENCLAVE Zakon Krańca  Świata                                     ENCLAVE Zakon Krańca  Świata

ENCLAVE Zakon Krańca Świata

Koszt wysyłki: od 8,00 zł. Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:InPost Paczkomaty24 - 10,00 zł.
Kurier - 18,00 zł.
Paczka Priorytetowa (Polska) - 18,00 zł.
Paczka w RUCHU - 8,00 zł.
Pocztex Kurier 48 - 15,00 zł.
Poczta Polska Odbiór w punkcie - 18,00 zł.
Odbiór osobisty - 0,00 zł.

Numer katalogowy: 445388

Stan magazynowy:

Cena: 129,00 zł.

Cena katalogowa: 139,00 zł.

Oszczędzasz: 10,00 zł.

Niedostępny

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 129 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Klipy filmowe (1)
  • Recenzje produktu (0)
 Zakon Krańca Świata (Enclave)
Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku zyskało wielkie wpływy oraz mnóstwo wyznawców, aby w noc przesilenia niespodziewanie wywołać koniec świata dokładnie według przepowiedzianych przez siebie reguł.

Właściwie stało się wszystko, co tylko ludzie zdołali sobie wyobrazić. A podczas tego dramatycznego spektaklu Mistrzowie Blasku odsiewali ziarno od plew. Zabierali wybranych, żeby zbudować im nowe, miłe piekiełko w wyższym wymiarze. Gdzieś w takim przedsionku do zaświatów. Nie wiadomo, jak zdołali się tam dostać ani jakim sposobem potrafili wpływać na rzeczywistość. W każdym razie odpowiednią moc mogli uzyskać wyłącznie dzięki ścisłej współpracy.

Koniec świata panów mądrali nie był tak perfekcyjny, jak można by się spodziewać. Wkrótce okazało się, że niektórzy z ludzi pozostawionych własnemu losowi na zgliszczach minionego świata potrafią przenikać do rzeczywistości Mistrzów Blasku. Może moc, którą Mistrzowie Blasku tchnęli w świat, żeby go rozwalić, zostawiła jakiś trwały ślad? A może przejście po prostu nie jest takie trudne? Pierwszym człowiekiem, który odkrył u siebie te niezwykłe zdolności, był Jonas Arvani. Niedługo potem przekonał się, że nie jest jedyny i założył gildię.

Umiejętność dokonywania abordaży, to znaczy skoków w wyższy wymiar, w którym Mistrzowie Blasku zbudowali swoją kaleką utopię, stała się wkrótce wielkim biznesem. Gildia miała twarde zasady, którym nie każdy mógł podołać. Zaczęły powstawać konkurencyjne ugrupowania, mniej sprawne i mniej uczciwe.

Zadaniem pozyskiwaczy czy też szkolonych w gildii grabieżców jest wykradanie z enklawy Mistrzów Blasku wynalazków i urządzeń, które w zrujnowanym świecie zyskiwały rangę artefaktów. Najcenniejszymi pryzami, jakie można wynieść z abordażu, są schematy budowy urządzeń pozwalające odtworzyć daną rzecz, tak, aby znów mogła służyć ludziom.

I tak w grze planszowej każdy z graczy otrzymuje kartę pozyskiwacza wraz z maszyną wspomagającą abordaże.

Podczas rozgrywki, która będzie trwała 6 tur, gracze mają możliwość:

  ulepszać swojego pozyskiwacza (psychika i kondycja fizyczna)
  ulepszać wyposażenie maszyny do skoków (sarkofagu i sezamu)
  zakupić przedmioty umożliwiające ominięcie pułapek będących śmiertelnym zagrożeniem w enklawie Mistrzów Blasku
  zakupić niezbędne medykamenty, aby chronić swoje zdrowie psychiczne oraz fizyczne
  wykonać abordaż do enklawy Mistrzów Blasku dla cennego pryzu jak i zdobycia wiedzy
  wykonać zlecenie dla „Pasterza” bez ponoszenia ryzyka, lecz z mniejszymi korzyściami
  udać się do wyroczni celem podejrzenia swojej przyszłości, jak i przejęcia inicjatywy w kolejnej turze
  skorzystać z karty osoby lub lokacji na ścieżce „Ku Drzewu” będącej główną osia prowadzącą do zwycięstwa, jakim jest zostanie „wybrańcem mistycznego Drzewa”

Tylko najsilniejsi mają szansę zwyciężyć i przetrwać na zgliszczach minionego świata!

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 2-4 osób

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok. 90-120 minut

Wydawca: G3

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska


Zawartość pudełka:

plansza do gry
4 karty pozyskiwaczy
24 karty akcji
115 kart
60 żetonów pieniędzy
57 żetonów
54 drewniane znaczniki
instrukcja
Video recenzja gry Gildia

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 100 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl