Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Kontakt

  • Morion
    Al. Reymonta 12 lok 9
    01-842 Warszawa
    NIP: 522-190-19-80
  • E-mail:sklep@moriongames.pl
  • Telefon737-169-554 w godzinach pracy
  • Godziny działania sklepuPon-Pt 11-19; sobota 10-14, Niedziela 11-17
WARHAMMER RPG ŚCIEŻKI PRZEK.  3- Kuźnie Nuln

WARHAMMER RPG ŚCIEŻKI PRZEK. 3- Kuźnie Nuln

WARHAMMER RPG ŚCIEŻKI PRZEK. 3- Kuźnie Nuln
Średnia ocena (4/5):
Średnia ocena 4/5
(głosów 1)

Koszt wysyłki: od 8,00 zł. Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Paczka Priorytetowa (Polska) - 17,00 zł.
Paczka Ekonomiczna (Polska) - 16,00 zł.
International Post - 45,00 zł.
Przesyłka Listowa Ekonomiczna - 15,60 zł.
InPost Paczkomaty24 - 10,00 zł.
Kurier - 18,00 zł.
Odbiór osobisty - 0,00 zł.
Paczka w RUCHU - 8,00 zł.

Numer katalogowy: 758777

Stan magazynowy:

Cena: 52,00 zł.

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 52 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (1)
  • Historia zakupów (4)
Tytuł: Kuźnie Nuln - Kampania "Ścieżki przeklętych" - cz 3
Wersja językowa: polska
Seria: Gra fabularna Warhammer II edycja
114 stron, czarno-biała, miękka oprawa


Koniec jest bliski!

Osaczona ze wszystkich stron przez agentów prastarego zła, samotna grupa Bohaterów musi stanąć w obronie Imperium i stawić czoła mrocznej potędze Chaosu. Kim są ci heroiczni i bezinteresowni wojownicy? Ależ to Ty i Twoja drużyna!

Kuźnie Nuln to ostatnia przygoda wchodząca w skład zawiłej i pełnej niebezpieczeństw kampanii _Ścieżki Przeklętych. Upadły demon został powstrzymany w Popiołach Middenheim, a jego machinacje ujawnione w Wieżach Altdorfu. Teraz ma ostatnią szansę, aby się uwolnić i wywrzeć krwawy odwet na śmiertelnikach. Z nulneńskich kuźni oręża i odlewni armat biją w niebo grube słupy siarkowego dymu, zatruwając powietrze dawnej stolicy Imperium. Jednak bardziej toksyczna od metalicznych wyziewów manufaktur jest skaza Chaosu, tocząca zarówno możnych, jak i plebs tego miasta.

Nuln, zwane też „Klejnotem Imperium”, szykuje się do odsłonięcia prototypu nowego działa prochowego, skonstruowanego przez inżynierów z Imperialnej Akademii Artylerii. Na odsłonięcie Magnusa – gdyż tak nazwano armatę, na cześć najsłynniejszego nulneńczyka, Imperatora Magnusa Pobożnego – zaproszeni przez kapryśną Hrabinę Emmanuelle von Liebowitz przybyli arystokraci z najdalszych zakątków Starego Świata. Wielu z nich zostało też zaproszonych na dworski bal maskowy, jednak gdy elity się bawią, szalony morderca opętany przez demona zbiera krwawe żniwo w zaułkach miasta.

Aby uratować Imperium przed straszliwym losem, potrzebne będą bystre umysły, sprawne dłonie i ostre miecze. Bohaterowie muszą rozplątać gęstą sieć kłamstw i intryg, odnaleźć dowody obciążające zdrajców i odzyskać demoniczny artefakt, gdyż w przeciwnym razie potworna, nieśmiertelna istota, zdolna jedynie pustoszyć i zabijać bez litości, ponownie odzyska wolność.

Kuźnie Nuln stanowią ekscytujące zakończenie kampanii Ścieżki Przeklętych, epickiej trylogii przygód do gry fabularnej Warhammer Fantasy. W niniejszej książce znajdziesz:

Przygodę złożoną z siedmiu epizodów, w której wartka akcja wplącze prowadzących śledztwo Bohaterów w sieć nulneńskich intryg.
Przewodnik po Nuln, mieście zwanym „Klejnotem Imperium”, zawierający szczegółowy plan miasta.
Szereg pomysłów na dalsze przygody, które ubarwią dowolną kampanię prowadzoną w Imperium.
Gotowe postacie Bohaterów Graczy, które umożliwią natychmiastowe rozpoczęcie przygody.

Jakie zło rzuca cień na Klejnot Imperium? Czy niewielka grupa zaciętych śmiałków powstrzyma siły Chaosu, zanim będzie za późno? Podążaj ścieżkami Przeklętych, aby się o tym przekonać!

Przygoda czeka!
Autor recenzji: Arkadiusz Ocena produktu: Ocena produktu 4/5 Data napisania recenzji: 21-02-2017
Kolejna część kampanii Ścieżki przeklętych. Tym razem zawiera opis Nuln i przyległości. Solidne zakończenie trylogii przygód. Do tego garść informacji o Nuln i cala garść pomysłów do wykorzystania w kolejnych przygodach. Kilka pomysłów uniwersalnych, motyw z mieczem Grunbara zainspirował mnie do kolejnych kilkudziesięciu przygód; całkiem przemyślane i zaskakujące zakończenie. Napisana piórem nie tak lekkim jak "Wieże Altdorfu", ale również godnym pochwały. Od strony technicznej książka prezentuje się okazale: bogata w klimatyczne ilustracje, wydana na kredowym papierze (zdecydowanie lepszym jakościowo od samego podręcznika źródłowego), w twardej, solidnej oprawie

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 100 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.


Klient: Ar...ek, data zakupu 02-06-2018 23:28

Klient: Kr...ko, data zakupu 11-03-2018 14:19

Klient: Ma...ki, data zakupu 20-12-2017 09:38

Klient: Łu...er, data zakupu 05-11-2017 12:50

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl