Koszyk Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Kontakt

  • Morion
    Al. Reymonta 12 lok 9
    01-842 Warszawa
    NIP: 522-190-19-80

  • E-mail:sklep@moriongames.pl
  • Telefon737-169-554 w godzinach pracy
  • Godziny działania sklepuPon-Pt 11-19; sobota 10-14
MICRO MUTANTS EVOLUTION                                    MICRO MUTANTS EVOLUTION                                    MICRO MUTANTS EVOLUTION
MICRO MUTANTS EVOLUTION                                    MICRO MUTANTS EVOLUTION                                    MICRO MUTANTS EVOLUTION
Wyprzedaż

MICRO MUTANTS EVOLUTION

Koszt wysyłki: od 8,00 zł. Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:InPost Paczkomaty24 - 10,00 zł.
Kurier - 18,00 zł.
Paczka Priorytetowa (Polska) - 18,00 zł.
Paczka w RUCHU - 8,00 zł.
Pocztex Kurier 48 - 12,00 zł.
Poczta Polska Odbiór w punkcie - 12,00 zł.
Odbiór osobisty - 0,00 zł.

Numer katalogowy: 943612

Stan magazynowy:

Cena: 69,90 zł.

Cena poprzednia: 120,00 zł.

Cena katalogowa: 140,00 zł.

Oszczędzasz: 70,10 zł.

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 70 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Micro Mutants: Evolution to pierwsza gra z serii Micro Mutants. Zawiera wszystko, czego maksymalnie czterech graczy potrzebuje do tego, aby rozegrać bitwę w mikroskopijnej skali przy użyciu armii Usarthopodów, Flyborgów, Sovietopterów i Chitinianów!


W grze Micro Mutants twoje ohydne mikroskopijne robale będą toczyć bitwy z ohydnymi mikroskopijnymi robalami przeciwnika. Co więcej, elementy gry nie są tak naprawdę mikroskopijne (gdzieś nam zginęła ta prototypowa wersja), a wiec można grać na kuchennym stole! Czy też w dowolnym innym miejscu, to już nie nasza sprawa.


Gracze

Maksymalnie czterech graczy może objąć kontrolę nad zmutowanymi mikroskopijnymi potworami. Podstawowy zestaw zawiera cztery armie:

* Usarthopody, szlachetnych obrońców amerykoskopijnego stylu życia!
* Flyborgów, pozaziemskich przybyszów, którzy wykorzystują swą nieziemska technologię, aby… no wiesz, robić… nieziemskie rzeczy… na przykład asymilować twoje potwory!
* Sovietoptery, które zniszczą nas zapewne za to, że nie zapisaliśmy ich nazwy cyrylicą!
* Chtiniany, zbuntowanych niewolników Flyborgów, u których rozwinięta biologia równoważy brak rozwiniętej technologii!


Każda armia składa się – teraz wytęż uwagę – robali. Wszystkie cztery frakcje mają charakterystyczną dla siebie konfigurację robali, z których każdy obdarzony jest wyjątkowymi zdolnościami. Robale składają się z plastikowych dysków (a w przypadku kilku naprawdę wyjątkowych gatunków z trójkątów!), dzięki którym można nimi miotać za pomocą specjalnej plastikowej wyrzutni, aby po dokonaniu skoku zniszczyły przeciwników. Chyba że kiepsko ci pójdzie z wyrzutnią, w którym to przypadku uznajemy gwarancję za nieważną. W końcu ostrzegaliśmy, że to gra zręcznościowa!


Każdy robal ma swoje specjalne zdolności, które wymieniono na załączonych kartach gatunku. Wiele robali jest dwustronnych, mają stronę normalną i specjalną. Niektóre z robali mogą posiadać rozwiniętą umiejętność kamuflażu, dzięki czemu nie da się ich pojmać gdy będą obrócone stroną specjalną. Jeśli inne wylądują stroną specjalną do góry, będą mogły strzelać rakietami, pajęczynami lub innymi pociskami. Bądś ostrożny, bo nie wiadomo do jakich nieobliczalnych zachowań mogą być zdolne robale twojego przeciwnika! No dobrze, mógłbyś starannie przeczytać przed rozpoczęciem gry jego karty gatunku i ewolucji, ale wtedy nie miałbyś żadnej niespodzianki gdyby jego Flyborg Mutator wylądował tuż obok twojej bazy i nagle zaczął mutować w Fanatyka…


Bazy

Każda z armii dysponuje trzema modułami bazy, które można pojmać podobnie jak robale, tyle że nie do końca jak robale, ponieważ pojmane bazy stają się uszkodzone, zaś po ponownym pojmaniu ulegają zniszczeniu. Jeśli stracisz dwie z trzech baz, przegrasz grę, a więc strzeż ich tak, jakby ich utrata mogła oznaczać dla ciebie przegraną! W zaawansowanej rozgrywce bazy można rozbudowywać za pomocą zgromadzonych zasobów, co pozwala ci zagrywać potężne karty ewolucji. Karty te mogą dać twoim robalom bądś bazom potężne specjalne zdolności, ale przy każdej rozbudowie bazy musisz zdecydować się na wykorzystanie konkretnej ewolucji. Jeśli dokonasz słusznego wyboru, zwyciężysz! Chyba że naprawdę jesteś do bani z miotaczem, ale ostrzegaliśmy cię przecież, że to gra zręcznościowa. Idś trochę poćwiczyć. Nie będziemy ci podpowiadać. (Spróbuj podłożyć pod planszę obrus, to pomaga!)


Pstrykanie, łapanie i umiejętności

Kiedy mówimy, że robale mają sporo podobieństw z grą w pchełki, nie ściemniamy. Naciskasz skrajem wyrzutni na skraj robala i… hop!... robal leci! Musisz starać się naprowadzić robala na wrogie robale albo bazy, dzięki czemu będziesz mógł je pojmać. Pojmany robal jest (zwykle) usuwany z planszy, co stanowi kiepską wiadomość dla jego właściciela, a dobrą dla ciebie! Bazy są zazwyczaj w stanie wytrzymać więcej niż jedno trafienie zanim zostaną zniszczone, ale zajmuje się je podobnie jak robale. Jeśli jesteś naprawdę dobry, może udać ci się pojmać dwa lub więcej wrogich robali za pomocą jednego pstryknięcia!

Nie możesz jednak tak po prostu pstryknąć sobie tego robala, którego chcesz. Na początku swojej tury rzucasz kością akcji, aby dowiedzieć się, jaki gatunek robali możesz poruszyć w tej turze. Na każdy wyrzucony symbol gatunku możesz pstryknąć JEDNYM robalem tego gatunku. Jeśli pojmasz wrogiego robala, otrzymujesz dodatkowe pstryknięcie. Jeśli pojmasz własnego robala, cóż, nic się nie dzieje – twoje wojska nie strzelają do siebie nawzajem. A przynajmniej nie za często.


Wygrywasz!

Dobrze wiedzieć, że udało ci się już poprawić celność. A teraz słuchaj uważnie. Są dwa sposoby wygrania podstawowej gry Micro Mutants. Pierwszy to unicestwienie przeciwnika, a drugi to unicestwienie przeciwnika. Jeśli zniszczysz dwie z trzech baz wroga, BAM! Zwycięstwo jest twoje! Gdy rozmaślisz mu tyle robali, że zostanie mu mniej niż dwa (dla matematycznych maniaków, to 1 lub 0, uznajemy tylko liczby całkowite!), także wygrywasz!




Podstawowe informacje

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wydawca: Fantasy Flight Games
Projektant: Marco Maggi , Francesco Nepitello
Wydanie: angielskie
Instrukcja: polska

Zawartość pudełka:

* 4 kompletne armie robali, każda zawierająca:
* 5 gatunków robali;
* 2 kości akcji;
* 1 wyrzutnię;
* karty gatunków, pocisków i ewolucji;
* śmiercionośne i niebezpieczne pociski;
* 5 żetonów bazy.
* 1 planszę;
* 3 elementy terenu;
* żetony zasobów, żetony meteorów, żetony bramy mutacji oraz inne drobiazgi!

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 100 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl